Als zorgverlener vind ik kwaliteit van zorg belangrijk. In het kader van medische keuringen wordt er geen zorg geleverd, desondanks is het belangrijk dat u tevreden bent over het contact met de medisch specialist.

 

Het kan voorkomen dat u als cliënt van de praktijk een klacht heeft over het contact of onderzoek. Mijn voorkeur gaat er naar uit dat u deze klacht rechtstreeks met mij bespreekt. Mocht u dat om welke reden dan ook niet prettig vinden, dan kunt u uw klacht bieden aan het CBR.

Het CBR heeft een klachtencommissie die uw klacht in behandeling zal nemen.

U kunt uw klacht op drie verschillende manieren aan het CBR kenbaar maken:

 

De voorkeur gaat naar schriftelijk of via online klachtenformulier, dit vanwege de vlotte afhandeling.

U wordt dan teruggebeld door de juiste persoon. 

 

Schriftelijk

U kunt uw brief of uitgeprint klachtenformulier sturen naar:

CBR, meldpunt klachten
Postbus 5301
2280 HH Rijswijk ZH

Voor een snelle behandeling van uw klacht is het belangrijk dat u uw persoons-en adresgegevens en uw telefoonnummer vermeldt.

 

Online, via het digitale klachtenformulier
U kunt online een klacht indienen door het klachtenformulier in te vullen en te mailen aan klachten@cbr.nl. U kunt het formulier hier downloaden.

 

Telefonisch is ook mogelijk, echter u krijgt dan de klantenservice aan de lijn en niet de klachten medewerker. 

Telefonisch
U kunt hiervoor bellen met het Klantenservice, telefoonnummer 088 227 77 00 (tegen gebruikelijke belkosten). Kies in het belmenu voor het organisatieonderdeel waarop uw klacht van toepassing is.

 

Voor meer informatie kunt u op de website van het CBR terecht.

 

Maak jouw eigen website met JouwWeb